loading...
درب زیر سقفی
javad ganji بازدید : 95 دوشنبه 16 فروردین 1400 نظرات (0)

درب سکشنال صنعتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین درب های خودکار به شمار می رود که در سراسر جهان به فروش می رسد. درب سکشنال صنعتی از عقیده کیفیت بسیار عالی هستند و به همین دلیل چندان نیازی به تعمیر ندارند. کاربرد کردن از درب سکشنال صنعتی بیشتر در فضا های بزرگ و صنعتی می باشد. در ساخت و تولید این درب ها نسبت به درب های دیگر حساسیت بیشتری به کار می رود و به همین دلیل ایراد و اشکال در آنها به ندرت اتفاق می افتد. برای اینکه رفت و آمد از این درب ها آسان باشد درب نفررو هم داخل آن تعبیه می کنند که افراد به راحتی از آنها عبور کنند.

درب سکشنال صنعتی برای ورودی کارخانه ها، انبارها، کارگاه ها، سوله ها و ... به کار می رود، بسیاری از ماشین هایی که کبیر هستند به راحتی می توانند از این درب ها عبور کنند، چرا که ابعاد آنها بسیار بزرگ می باشد. به طور کلی درب سکشنال صنعتی به سه طریق گوناگون راه اندازی و نصب می شود. گرد از آنها نود درجه، دیگری گوشه دار و در ضمن گیوتینی می باشد. موتوری که در این درب ها هستی دارد به چهره ساید گیربکسی نصب می شود و پنل های این درب تنوع رنگی زیادی دارد. در ادامه برخی از خاصیت های بسیار مهم درب سکشنال صنعتی را بین می نماییم لغایت آشنایی شما با آنها بیشتر شود.

 

درب سکشنال یک محفظه زیاد استوار و با دوام است که امنیت ظرفیت و وسایل را زیاد بالا می برد. درب به چند دسته بخش شده است، که هر کدام از آنها در راستا یک قاب بسته بندی شده اند. معمولا درب سکشنال صنعتی به چهره ریموتی باز می شوند و به همین علت یک سیستم باز باطنی دارند.

اما اینکه درب سکشنال صنعتی فضای اقلیت را می گیرد، لزوما به این معنی نیست که آنها امن تر از درب های دیگر نیستند. بلکه برعکس، درب سکشنال صنعتی از لایه های مواد همپوشانی ساخته می شوند که به این معنی است که درب از خارج کمتر غیر قابل نفوذ است بنابراین برای حفظ خانه یا پارکینگ خود، مناسب است!

منبع:

 

بعضی ها معتقدند که درب سکشنال صنعتی تنها به دلیل زیبایی باره اهمیت پیمان گرفته اند اما بعضی ها با آن ها مخالف هستند. با این حال، آنچه همه ما می توانیم در باره درب سکشنال صنعتی به توافق برسیم، این است که درب سکشنال صنعتی به نظر می رسد که می تواند خیلی ایمن باشد و از حمله به ورودی ممانعت کند.

 

درب سکشنال صنعتی در بسیاری از خرده و اندازه ها هستی دارد. اغلب درها را می نا به چند سبک یا دسته های اولیه دسته کرد. درب های پارکینگ امروزین معمولا برای برنامه های کاربردی مسکونی از نوع دسته بندی سربار بهره‌گیری می شود. این گونه درب به عنوان یک گیت قبل ساخته در دسترس می باشد و یا به عنوان یک طراحی سفارشی برای تکمیل دکور هر ساختمان ساخته می شود. نصب و تاسیس گونه ها انبارهای بازرگانی اغلب الزامات امنیتی بالاتر را اعطا می کند. درب سکشنال صنعتی را می توان با مواد مختلفی فرآوری کرد که می تواند امثال دیواره های مجاور نیرومند باشد. تاسیسات تجاری معمولا از درب آلومینیومی یکپارچه یا آلومینیومی سبک وزن کاربرد می کنند.

 

 

 

درب سکشنال صنعتی

 

 

راهنمای درب سکشنال صنعتی

 

درب سکشنال صنعتی که به چهره خودکار هستند سطح بالایی از راحتی را برای صاحب خانه هایی که وسایل نقلیه خویش را در خودروگاه پارک می کنند، ارائه می دهد. بدون بیچارگی به بیرون شدن از وسیله نقلیه برای مفتوح و بسته کردن درب پارکینگ خود می توانید از آن کاربرد کنید. بیشتر درب سکشنال صنعتی با به کارگیری کنترل از راه دور کار می کند. علاوه بر ارائه ورود آسان به وسایل نقلیه، درهای خودروگاه نیز به عنوان یک گذرگاه برای افزودن امنیت به خانه، تجدید در طراحی از نظر زیبایی و حتی می تواند به راندمان انرژی منزل نیز اضافه کند. درب سکشنال صنعتی در انواع مختلفی از مواد، رنگ، سبک و شکل موجود است که متناسب با سخیف معماری خانه و محله است.

 

مشخصات درب سکشنال صنعتی

 

درب خودکار اندازه 3500 میلی متر و 2200 میلی متر بلندی دارد.

 

مواد بکار رفته در ساخت این گونه درب

 

درب سکشنال صنعتی را می توان از انواع مختلفی از مواد ساختن داد. هر مونث دارای مزایای منحصر به فرد خویش است. شایع ترین مواد استفاده شده برای ساخت درب سکشنال صنعتی عبارت است از:

 

آلومینیوم: این درهای سبک، ارزان و تغییر ناپذیر در مساوی خوردگی از نمک و رطوبت هستند.

 

صاحبان منزل می توانند از سخیف های مختلف درب سکشنال صنعتی اتوماتیک بهره‌گیری کنند. بعضی از این سخیف ها دربرگیرنده یک یا چند پنجره می باشد. بعضی درب سکشنال صنعتی را برای عملیات دستی ارائه می دهند تا درب خودروگاه در صورت قطع برق یا شکست درب پارکینگ مفتوح شود.

 

بسیاری از تولید کنندگان گونه ها مختلفی از درب سکشنال صنعتی را تولید می کنند. این تولید کنندگان شدنی است به طور سر راست به مصرف کنندگان یا از راه فروشندگان که با گونه ها تولید کنندگان شغل می کنند درب سکشنال صنعتی را به فروش برسانند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 921
  • بازدید کلی : 4,548